JPBC nowoczesny biurowiec w Lublinie. Komfortowe biura do wynajęcia. Powierzchnie usługowo - biurowe. Wysoki standard, prestiż, świetna komunikacja.
Logo JPBC
Biurowiec JPBC - film
Opis szczegółowy
Opis ogólny
Opis szczegółowy
Prezentacja


Standardy wykończenia

Garaż podziemny

  1. Posadzka betonowa, przemysłowa, utwardzona powierzchniowo Durobetem
  2. Ściany  – malowane na kolor jasnoszary. Ściany ocieplone przy miejscach postojowych, słupy zabezpieczone barierami.
  3. Sufit pod budynkiem - docieplony panelami z wełny mineralnej gr. 12 cm, natrysk malowany na biało.
  4. Wjazd do garażu – krata rolowana
  5. Przed wjazdem do garażu – szlaban otwierany pilotem

Część nadziemna

  1. Podłogi podnoszone na wszystkich kondygnacjach w pomieszczeniach biurowych i korytarzach wewnętrznych.
  2. Części wspólne wykończone w pełnym zakresie:
    • korytarze wewnętrzne – sufity kasetonowe akustyczne, ściany pokryte tapetą natryskową, podłogi wyłożone wykładziną z rulonu.
    • łazienki – sufity kasetonowe akustyczne, ściany do wysokości sufitu podwieszanego wyłożone glazurą, na podłogach płytki gresowe, biały montaż sanitarny (miski ustępowe i pisuary wiszące na stelażach, umywalki zabudowane w blaty, nad blatem lustro), kabiny wydzielone systemowymi ściankami, pojemniki na ręczniki papierowe.
    • pomieszczenia socjalne – sufity kasetonowe akustyczne, ściany do wysokości drzwi wyłożone glazurą, powyżej malowane na biało, na podłogach płytki gresowe.
    • schody z parteru na I piętro obłożone kamieniem, balustrada ze stali nierdzewnej wypełniona szkłem bezpiecznym.
    • klatka schodowa – ściany i sufit malowane, biegi i spoczniki wyłożone płytkami gresowymi, pochwyt balustrady ze stali nierdzewnej
    • hol windowy na wszystkich kondygnacjach – ściany i podłogi wyłożone kamieniem, sufit z płyt GK.
    • drzwi – na parterze aluminiowe, na korytarzach wewnętrznych aluminiowe wypełnione szkłem EI 30, na klatkę schodową aluminiowe pełne EI 30, do łazienek, pomieszczeń socjalnych, gospodarczych i pomieszczeń biurowych drzwi pełne.
  3. Pomieszczenia biurowe wykonane w systemie „open space” - bez ścianek działowych i wykonanego sufitu podwieszanego, podłogi bez wykładziny. Do aranżacji z architektem.
  4. Windy z podtrzymaniem napięcia w razie pożaru, drzwi EI 60, podłoga wyłożona kamieniem.
  5. Pompy ciepła z funkcjami ogrzewania, klimatyzacji oraz wentylacji w systemie kanałowym.
  6. Zagospodarowanie terenu – pod podniesionym stropem wokół budynku kostka granitowa, pozostałe chodniki i dojazdy z kostki brukowej betonowej
  7. Oświetlenie zewnętrzne bryły budynku.


OFEROWANA POWIERZCHNIA
Wynajmujący oferuje do najmu powierzchnie biurowo-usługowe oraz miejsca postojowe w parkingu podziemnym. Ostateczna wielkość powierzchni lokalu jest ustalana każdorazowo po sporządzeniu dedykowanego planu aranżacji wnętrza na podstawie obmiaru.


KOSZTY EKSPLOATACYJNE
Opłaty eksploatacyjne uwzględniają koszty związane z funkcjonowaniem nieruchomości za wyjątkiem  kosztów ponoszonych indywidualnie przez Najemców związanych z zużyciem energii elektrycznej, wody/odprowadzeniem ścieków, sprzątaniem powierzchni Najemcy oraz usług telekomunikacyjnych. 


Na koszty eksploatacyjne składają się:

  • podatki zapłacone przez Wynajmującego oraz wszelkie składki płatne przez Wynajmującego ubezpieczycielowi z tytułu ubezpieczenia budynku;
  • sprzątanie, ochrona, wywóz śmieci, zapewnienie oświetlenia oraz utrzymanie w odpowiednim stanie wewnętrznych i zewnętrznych części wspólnych;
  • utrzymanie oraz kształtowanie terenów zielonych stanowiących część wewnętrznych i zewnętrznych powierzchni wspólnych;
  • konserwacja, zagospodarowanie, okresowa kontrola, utrzymanie i naprawa wewnętrznych i zewnętrznych części wspólnych;
  • zapewnienie nadzoru przeciwpożarowego oraz monitoringu systemów przeciwpożarowych;
  • konserwacja, kontrola okresowa, naprawa i utrzymanie instalacji;
  • Konserwacja klimatyzacji i wentylacji;
  • konserwacja, zagospodarowanie, okresowa kontrola, naprawa i utrzymanie dachu i garażu budynku;
  • konserwacja, zagospodarowanie, okresowa kontrola, naprawa i utrzymanie systemów informacyjnych i ustawienie znaków kierunkowych wewnętrznych i zewnętrznych części wspólnych;
  • konserwacja parkingów;
  • 24h ochrona budynku oraz terenu;
  • zarządzanie nieruchomością i budynkiem; 

Zaliczka na koszty eksploatacji podlega corocznej indeksacji o wskaźnik wzrostu cen towarów i usług, publikowany przez GUS. Faktyczny koszt eksploatacji rozliczony zostanie z Najemcami do dnia 31 marca następnego roku.


GWARANCJA/DEPOZYT
Najemca przekazuje Wynajmującemu zabezpieczenia umowy najmu w wysokości 3-miesięcznego czynszu, w formie uzgodnionej w umowie najmu. 

Niniejszy dokument nie zawiera wszystkich warunków ewentualnej umowy najmu oraz nie jest dokumentem wiążącym Wynajmującego lub pośrednika prezentującego informację.

JPBC Business Center: powierzchnie komercyjne, lokale użytkowe, biura na wynajem
CopyRIGHT © JPBC